CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 30, 2010

PATAH HATI,PUPUS,CINTA DALAM HATI =(

a>

patah hati.....pupus....cinta dalam hati...




tu perasaan yang ku rasa sekarang...


ni gara2 melihat guy yang ku admire berjalan2 dengan skandalnya di pasar malam...


cedih2...hilang mood aku nak shopping2 kat pasar malam time tu...


emm...dah lama ku admire kat dia...baru ingat nk kasi tau..tapi terlambat sudah...


hehe..


tp pe2 pun...


aku patah hati...pupus....cinta dalam hati kejap je....


sebab....beberapa minit kemudian...hatiku berjaya dipulih...


aku jumpa dengan pe yang aku nak...


inner shawl ak...hehe.


aku kan penggemar,pengumpul,penternak shawl...


pe lagi...shopping sakan r...


haha...xingat dah sal peristiwa tersempak gan kekasih gelap bersama gurl lain.


haha..


mujur la aku ni bukan jenis kalau kecewa bertahun2...


tapi cuma beberapa saat je..


hehe...ni pic inner shawl yg ku beli..


cantik x?





6 comments:

InaYusoff said...

adik dia kot..
hikhik..
jangan sedeh2..

maisarah lani said...

cantiknya inner tu! **jeles** :D

Unknown said...

aah sepupu spapat di kot... hehe
nnt tnye je la dia,
buat mcm biasa k..

sumpah jeles inner shawl tu..
i pun skg tgh mengumpul sberapa bnyk warna yg ade... hehehe

Anonymous said...

cari kumbang yg lain !

laGenDA KodOk HijAU said...

ala putus cinta macam putus selipar jer....banyak laghi pilihan kat kedai hahahaha

Unknown said...

CNTIK HEHEHE