CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 9, 2010

Cukuplah 2 malam!!!aku da fedup gan kau!!





Hari ni iesya betul2 geram..geram gan sorang budak ni...tp sebelum tu..iesya nk minta maaf dulu kat semua fren2 blogger...lama iesya xrip kmen2 korang..swi..iesya agak busy gan event yg akn ada hujung bln ni..iesya akn bls secepat yg mungkin k..k smbung blik..iesya geram gan cousin iesya ni..dtg tido umah iesya 2 mlm je..tpi mcm2 prangai dia wat kat eisya..skit ati eisya tau...nk thu x bnda pe dia wat?ni iesya nk crita..

  1. iesya..ko ada x bju2 yg cun2?aku nk pinjam la..kalu blh nk bju warna pink..then da subang x?nk yg cntik2 k..xnk yg besr gat..(tu lah ayt cousin iesya..dia dtg tido bwa bju dia..tp still nk pnjam bju iesya!!dah tu cerewet..nk yg cntik2..wrna pink..iesya kesian..kasi r pinjam bju iesya yg iesya bli time sale kat ipoh dlu..bg dia pakai..yg xthan nya..dia siap simpan bju tu dlm beg dia.nk bwa lik umah dia..ingat iesya ni tukang kilang bju ke?mujur iesya nmpak.then dia malu..dia kata dia terlupa..ingatkn bju dia tdi..haha.alasan xleh blah!!!)
  2. iesya..aku bosan ar duk umah ko..jom jln2..g shoping ke?(eh!!!ingat aku ni driver ko ke?huh!!iesya gan terpaksa..bwa r dia jln2 nik Lc kesyangan iesya..senang nk celah2 lau sesak kn..da ke patut..dia komen sal helmet tu besar dri kepala dia..then rmbut dia rosak kena helmet!!hello!!lau xnk semua tu..turun jln kaki..nik kereta k..huh.mujur iesya xckp mcm 2!!
  3. iesya jom g kdai jap..nk topup..(ni yg pling iesya bengang..dia g topup 5 hingit..reload..iesya topup 10 hingit pakai kad..tp iesya smpan dlm pulse dlu..sebb da lgi kredit.then bila iesya buka pulse nk gores kad topup.tgk ilang?aik?sapa ambil?adik2 iesya xprnh wat keje mcm 2..iesya xsedap ati..iesya cek baki hanset cousin iesya,..nk tahu pe iesya jumpa?baki akaun 11.47 sen tarikh luput 19 januari.!!huh..ko guna topup aku upanya..nk nangis asa..sangup dia curi topup yg xseberapa tu!!iesya gtau ibu..ibu wat2 kmas katil iesya..ibu jumpa kad topup yg da dikoyak 4.huh..keje sapa lagi?dia gan iesya je yg duk dlm bilik tu!!dia yg simpan topup iesya!!

sampai ati ko wat mcm tu kat aku wahai cousin yg bik ati!!!cukuplah 2 mlm ko tido umah aku..aku fedup!!!



glitter-graphics.com

21 comments:

Anonymous said...

hurm sabor k iesya!

ape puyer sepupu..akai ade ke?

missiesya said...

huh..thu xpe...mujur leh sbr lgi!!

Anonymous said...

laen kali klu die dtg..bwat buduh jak ! hehehe

missiesya said...

nti kn..kecik ati dia..haha

amirah said...

ad gak org cmni
sabor je la

missiesya said...

hehe..nk wat cmne kn..huhu

Anonymous said...

cita2 ke cite2 gwe? hurm hang view aje n3 lps2 tue..

Unknown said...

ish, terok btol..klu aku la jadi ko kan...ai,aku buat...kan...alahai, xpasal plak dia...emm, xpa la...sabar je la...

Sang SyaffeQ said...

ape la nasib cozen tu..dpt otak yg kurang sempurna...hermm..klau sya,sya sndri pn x taw nk bt ape..coz cozen kta kn..tpi,utk mengelak diri kta drpada simpan sbarang prasaan yg kurang baik terhadap dia,elok klau kita cuba bwa dia berbincng,klau dia ttap ngan prangai lama,jdi tngn tu dh blh praktis camne nk tampar dia. bagi dia sedar skit,ape2 pn eisya,cra eisya stakat ni mnunjukkn yg eisya mmg sorang pnyabar..pastu psal LC tu..hehe,mmg sedap pun,smooth jer..agogogogo

Merryn said...

Cool gal.. cool.. :D

Unknown said...

perhh!! zaza penah jd mcm iesya gk...tp bkn cousin, but my cilaka friends..

tahu ape za buat..za ckp amik je lah baju tu, lg pun bapak aku kan cop duet so bleh beli berapa aku nk, n then kalo ade lg baju2 yg dlm almari aku tu yg ko berkenan...amik je xpyh permisson aku...

sekali senyap trus budak tu...

BudakCHOCO Official Blogger said...

ish2... x ptt tol la... adeyhhh.. lau yan la kan , da sound dpn2 dh.. bia dia malu sikit kan..

Nadiene said...

wuih! sakitati ea,,,

sabo jewla, pekate ko sound direct jew k!

Unknown said...

apapon lepas ni hati2

dia ajak gi jalan cakap ada keja len

di nak gi jalan2 cakap penat suh dia naik bas

dia nak gi kedai suh dia gi sendiri dia kan dah besar

dh thu perangai cm ner beware.

Hani Syahida ✿ said...

wah..leh sakit jiwa ada cousin centu

Sang SyaffeQ said...

pedih ulu ati Ambo dngn orng cenggini...

ILA HonEyBuNNy said...

dear...sabar tau..ila pon bz gk..ne baru dpt tgk2 blog kengkwn..hiih

ahmad fais ishak said...

wah..sgt 'nice' la cousin u

laGenDA KodOk HijAU said...

ko nak minta tolong aku untuk melempang dia tak??? aku rela

Igniz said...

u penah cuba ni tak? pejam mata...tarik nafas dalam2...bukak mata...tendang je dia. :)

p/s: i tak penah cuba lagi. kalau best bitau ye? :)

hariz said...

haha perangai macam ni dah lama pelempang hinggap di muka