CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 29, 2009

Kerna imaginasi halisunasi jiwaKU kacau!!

KKerna imaginasi halisunasi jiwaku kacau!!!

Segalanya bermula...di saat kakiku melangkah masuk di dalam sebuah bank....
jeng2.....
hehehe...nak tahu nape?...kerna taktala kakiku melangkah masuk di dalam bank..maka segala imaginasi halisunasi yang dikumpul di dalam benakku mula membuat jiwaku kacau...lalu menjadikan diriku umpama seorang yang kerdil di dalam bank..dalam maksud lain..diriku mula mengelabah..

aku:eh napa aku tekan benda ni xkeluar!!ish..aduh..

pak guard: adik tekan pe 2?atas urusan pe?

aku: nk bayar yuran u..nape dri tdi saya tekan xkeluar pun?

pakguard: hehe..xpayah tekan pe pun..sya je yg kna tekan.nah ambil no giliran

aduh!!malunya..hehe.tu lah perangai aku..kalu sal masuk bank je..mesti mengelabah..ni gara2 terpengaruh dgn cerita mat saleh..perompak merompak bank..semua org dlm bank jadi tebusan..jadi aku takut situasi itu jadi kat aku.. so.. asal masuk bank hati aku xtenteram..jiwa kacau...kalu boleh..aku nk cepat2 habis urusan di bank..heehe kerna imaginasi halisunasi jiwaku kacau..huh!!!

92 kaunter 5..(hehe dengan cepat aku berjalan menghampiri kaunter 5 seingat aku angka giliran aku no belakang angka 2..tanpa mempedulikan no giliran aku..sedangkan aku nya angka giliran 102..)

berbaju hitam: awak..tepi sikit..

aku:eh..kejap..saya nak bayar ni..jap2..

berbaju hitam: aik?92 no awak ke?sebab sekrg glran 92..ni ha..

aku: aik?sy la 92..jap saya buka..jeng2..hehe.tersalah..swi2..saya 102.(haha kan da kena..aduh malunya aku..semua kornea mata di situ memerhatiku lalu ak hanya mampu mengukir seribu senyuman yang agak iklas berbaur menahan malu..mujur ada ramai orang di situ..lau x..hehe.da lama aku guling kat lantai bank tu..sebab xtahan nak gelak..hehe)

hehe...p/s: jangan jadi macam diriku!!

glitter-graphics.com

15 comments:

zaza said...

adoiii...sadis btol aku bace...huhu
mcm aku gk tp xde la gelabah sngt cume seram2 sejuk jerk...

missiesya said...

hehe.tu ar..tmpat pling aku mls nk g. adlh bank..tp bnyak urusan kena g bank.huh..thank komen

missiesya said...
This comment has been removed by the author.
Uruchimaru @ kf said...

kah kah kah.............=)
ok dh x nk gelak !

missiesya said...

huhu..xbaik tau gelakkan orang

TARANTULAH said...

lain kali kena bertanya,, tu jer..

nape la percaya crite2 mat saleh tu hehehe.. diorang pown bukanya betul sngat..

btw.. bank memang xdapat dielakkan dlm hidop kita..

ala ko dh malu kat bank tu gi la kat cwngan lain lak.. apa susah..rite?

Zuewairy said...

hehehehe..xpe.. cuba gelabah jer.. be cool;)

ina sayang dear said...

mimi.. lawak gile.. haha.. bank besh wut.. dh lar sejuk mcm peti ais.. pastu ada manyak duet kat situ.. haha.. ina suke bank! =)

whisperingmoment said...

hahahaha biler gelakkan misseisya,terasa cam gelakkan diri sendiri plak..dulu pon macam tuh gakk..g maner2 mesti berteman.nak msuk pjbat pendftran wat mykad pon gelabah..g bankpon seram gak smpai tersasul2 g kaunter org hehehe xpe2..pengalaman k!!!

missiesya said...

tarantulah:hehe..masalahnya..bank tu je yg da..huhu.malu xmlu kn g situ gak

zuewairy:hehe.i try jd cool..hehe..

ina syg:ko kn thu..ak nya pagai..hehe kalut n cpt mengelabah..

whisperingmoment: hehe..ye ka?kat ne?malu kn..cmna ek kta nk atasi mslh tu?

SeliparKomunis said...

adoi yay.. pecah perut aku bacer nih ahahaa..

Durex
www.weirdbox.com

missiesya said...

hehe...ko gelakkn ak ye en selipar komunis!!

HonEyBuNNy said...

hhehehheh..optsss..nak tergelak jgk neh..ihihihi..kalo ila cpt keluar coz maloo..uwawwa

missiesya said...

hehe....
malu yg amt..
huhu
cian kat kita kn!!!

SuRayA^i. said...

aiyaya~
agk malu d ctu~~ -_-"